• Showroom is geopend op afspraak
  • Gratis verzenden vanaf €50,-
  • Binnen 1-2 werkdagen verzonden
Home » Garantie en klachten

Garantie en klachten

 

Het artikel toch niet helemaal naar wens?

 

Jammer! Maar kan natuurlijk gebeuren. Je kunt het artikel dan binnen 14 dagen retour sturen. Alleen de kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening.

 

Vergeet niet je pakbon mee te sturen met je retourzending!

 

Nadat we de producten in goede staat terug hebben ontvangen, maken we een creditfactuur van hetgeen wat teruggestuurd is. Vervolgens wordt het creditbedrag meestal direct overgemaakt naar het rekeningnummer waar de bestelling mee is betaald.

 

Een retour moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:

  • De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd.
  • Beautyartikelen, oorbellen en lingerie kunnen niet geruild worden.
  • Mondkapjes kunnen niet geretourneerd worden.
  • Artikelen die make-up vlekken bevatten na het passen kunnen niet worden geruild.
  • Speciale aanbiedingen/ deals via onze Instagram (stories) kunnen niet worden geretourneerd. 

 

IS DE MAAT NIET GOED?

Geef aan dat je jouw item wilt ruilen in een andere maat/kleur. Vergeet hier niet bij te vermelden welke kleur of maat je wil ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd.

Je ontvangt een bevestiging van ons zodra jouw bestelling onderweg is.

Als blijkt dat jouw gewenste maat niet op voorraad is, ontvang je hiervan een bericht. Wij zullen in dat geval overgaan tot terugbetaling van jouw aankoopbedrag.

 

KLACHT OVER EEN ITEM

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen  met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Wij nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt.